Dijous, 25 d’abril de 2024
Hola hola!
Passava per anunciar que ja fa dos mesos que estic de pràctiques a “l’Hotel Costa Daurada”, i que estic molt contenta amb l’evolució d’aquestes.
Ara que ja vaig més solta i que cada cop ens entenem més amb la tutora, tot és una mica més divertit i es fa més amè; jo ja em sento una més de l’hotel😜
Durant aquest mes he estat treballant sobre diversos materials corporatius de l’hotel, ja sigui per màrqueting mateix o per a altres departaments que acudeixen a nosaltres per a que els ajudem amb els dissenys dels seus materials, comunicacions, etc. i hem estat preparant coses pels esdeveniments que realitzaríem pròximament👩🏽‍💻🎨
A principis de mes vam fer un shooting de les habitacions de l’hotel per a canviar o afegir-les a la pàgina web oficial d’aquest. Va venir un fotògraf i vam estar dos dies amb ell produint el material necessari. Em va agradar molt; m’encanta la fotografia i el tractament d’aquestes. Un cop ens va passar el material definitiu, vam veure que van quedar xulíssimes!📸
Més tard vam acollir un Famtrip amb diversos periodistes📰, wedding planners💍 i personal d’agències que treballen amb diferents empreses i els organitzen esdeveniments fora d’aquestes🎊 En el cas de l’hotel, acollim tant clients individuals, com esdeveniments MICE (empreses) i casaments i altres celebracions. Se’ls va fer una benvinguda amb begudes i esmorzar i quan ja van arribar tots els assistents, es va començar una visita guiada pels diferents espais de l’hotel, a la que hi vaig poder estar present. Per acabar, se’ls va preparar una activitat de cuina abans de dinar i després van tenir temps lliure per poder anar a la platja o anar al spa de l’hotel. Va ser un dia molt entretingut i divertit (adjunto foto amb la DIRCOM de l’hotel, la meva tutora).
Per últim, vam inaugurar un cicle de benestar que es farà durant tot l’estiu🧘🏽‍♀️ Les professores són persones professionals de ioga, pilates i altres disciplines que treballen tot el cos amb moviments i estiraments, i a més a més són conegudes per les xarxes socials. Va ser tot un plaer haver-les conegut, ja que són persones importants del sector i em va fer molta il·lusió haver-les pogut acollir a l’hotel. Va ser un esdeveniment molt plaent.
Dels diferents esdeveniments, o d’activitats que realitza l’hotel, fem vídeos i després en faig un muntatge per pujar-lo a les nostres xarxes socials🎥 Això també m’agrada molt.
La veritat que estic encantada amb tot el que estic fent de pràctiques, i estic molt agraïda de poder haver realitzat totes les funcions i activitats que estic vivint
A per l’últim mes amb moltes ganes!
Laura M
Dilluns, 25 de març de 2024
Bon dia,
Sóc la Laura Moya i sóc alumna de 4t del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UAB. Faig les pràctiques aquest segon semestre, entre febrer i maig de 2024.
Ja ha passat un mes des de que vaig començar les pràctiques a l’empresa en la que estic treballant, una empresa del sector hoteler; li direm “Hotel Costa Daurada”☀️. Estic de trainee al departament de Màrqueting, comptant amb mi som dues, i compartim espai amb el departament de Vendes i Esdeveniments.
Al principi vaig haver d’empapar-me de la filosofia de l’empresa i de la cadena hotelera a la que pertany. M’agrada que s’hagi de seguir un protocol i a la vegada ho puguem adaptar a la propietat individual. Poc a poc, amb la meva tutora, la DIRCOM de l’hotel, he anat desenvolupant diferents activitats: recerca de mercat, bases de dades, pressupostos, aprenentatge sobre la cadena, etc., però el que més m’agrada és quan m’encarrega creativitats, com ara invitacions, flyers, pòsters, muntatges de vídeos, etc.🎨🎥 Em fa molta il·lusió veure que el que he après aquests anys a la carrera es comença a veure reflectit en, de moment, petits projectes. Estic emocionada pel que queda per venir, ja que a partir d’abril comencen a haver-hi esdeveniments i en seré partícip.
Per a mi, fer pràctiques en una bona empresa és la clau, ja que et comences a sentir realitzada, i que el que has estat fent durant aquests anys, en el meu cas 6 anys perquè vinc d’un grau superior, comença a sortir a la llum.✨
Deixo una foto per aquí amb l’equip del departament de Vendes i Esdeveniments i companyes de despatx.
Amb molta il·lusió, a seguir creixent i endavant!😜