Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#wipsketch
dorkus-mcdingus · 4 days ago
Text
Gonna be working on a new ref sheet. This time it's for the adorable Mari
Tumblr media
1 note · View note
jtdrawsalot · 12 days ago
Text
Have a wip
Tumblr media
Look at those squiggles yep thats how I draw hair
5 notes · View notes
quantumburner84 · 28 days ago
Photo
Tumblr media
sketch warm-up cartoons v #cartoonart #coffeefriday #coffee #fridge #pencil #wipsketch #artdaily #dailydraw #wednesdayart https://www.instagram.com/p/CPWESoGBdkI/?utm_medium=tumblr
2 notes · View notes
dorkus-mcdingus · a month ago
Text
When you're trying to show their height difference as chibis
Tumblr media
Tumblr media
This is how tall my MC is compared to Lucifer btw
Someone please end my suffering 😀
15 notes · View notes
dorkus-mcdingus · a month ago
Text
Oh yeah, we doing this
Tumblr media
0 notes
dorkus-mcdingus · 3 months ago
Text
WIPs of Eva's Majolish Outfits
Paws and Claws
Tumblr media
Human World
Tumblr media
TSL
Tumblr media
Demon De Butler
Tumblr media
Bunny Girl
Tumblr media
Currently working on three more outfits but I'll include some bonus outfits. I'll post the sketched and colored outfits to my blog soon
11 notes · View notes
dorkus-mcdingus · 4 months ago
Text
Internally screaming while I draw my husbando
Tumblr media
Tumblr media
6 notes · View notes
accaliaoftwoworlds · 8 months ago
Text
Tumblr media
Cover art WIP for some trash I've been writing. Helps me pass the time.
27 notes · View notes
jtdrawsalot · 8 months ago
Text
Ok so I already finished it and because Im so excited so heres wip shots/preliminary sketches of my thorki baby bang piece 👀👁👀👁
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
18 notes · View notes
thelovelydirectoryan · 8 months ago
Photo
Tumblr media
You know that satisfied feeling you get when u finished drawings... then at the same time anxiety because you have yet to color them? 😅😖😫... that's me right now. I'm late... this is Day 9 and Day 10 "Manta" and "Lightseekers" of #skytober .... why don't we have 48 hours a day?? Seriously. 😑😑🙄🙄 . . . . . #sky星を紡ぐ子どもたち #thatskygame #tgcskygame #tgcsky #skyart #skytober2020 #skydays #skymanta #lightseeker #skylightseekers #thatskygameart #skysketches #seasonoflights #skychildrenofthelight #childrenofthelight #wipsketch https://www.instagram.com/p/CGM4Hm9DQ8C/?igshid=1wcxqrjy9fka9
0 notes
accaliaoftwoworlds · 9 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
Finally had a picture idea after a lull for a few days. Still gotta add more background detail and some other stuff, but I gotta sleep for work tomorrow.
[Edit] A quick update on the sketch. Gonna take me a few days to ink and color this one, should be fun!
78 notes · View notes
accaliaoftwoworlds · 9 months ago
Text
Tumblr media
Random idea I had today that I sketched out. Gonna ink and color this next, 'cause I think they're really cute together 💜.
I wouldn't mind some other cute picture ideas for these two. If anyone has any suggestions, please lemme know. It has been a nice stress reliever lately.
77 notes · View notes
accaliaoftwoworlds · 9 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
Update on my current works in progress. I really need a background idea for the Kipo picture, so I'll probably rewatch that show soon.
9 notes · View notes
accaliaoftwoworlds · 10 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
A couple of work in progress pictures based on the Owl House. I'll likely ink and color them with pencils sometime soon.
12 notes · View notes
dorkus-mcdingus · 10 months ago
Photo
Tumblr media
So… Around July I got addicted to an otome card rpg game and I’ve been dying to draw my MC for it for quite a while now. I might draw a full body image of her but yeah! Enjoy my WIP of my character, Evangeline
#obeymeshallwedate #obeymemc #wip #wipsketching #procreateart #animegirl #headshotart https://www.instagram.com/p/CEBDtgeDtmM/?igshid=dicdw9iihupj
0 notes