Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#while we were in the same house
theamazinglei · 2 days ago
Text
So I keep forgetting to finish this in my drafts but ever since neopets has lifted the ban on *most* gay rights for our pets (I’m not 100% sure if you can say it though :’D but it’s... progress, I guess!) Here’s some pet headcanons I made
Smalth is non binary and asexual!  (They/Them) They are selling lemonade to thirsty marching neopets of all ages, but while he got a seedy history of conning people, they hasn’t tainted the lemonade with transmogrification potions... as far as we know, anyway.  The real crime here is their prices! 
Tumblr media
Next up is Baltay, and he had a very long road ahead of him... why, once upon a time he was a lab pet I was zapping for some color I ended up forgetting about by now.  Eventually, I missed him being an Ixi so I changed him back.  And while I corrected my mistakes and changed my ways, it still gave him some gender dysphoria. :(
Now he finally feels more comfortable in his own body, even saved up for his own funds towards a halloween PB.  Now he’s writing his own music as future heavy metal musician! 
He also likes trash 80′s rock ballads. :]
Transfemme Male, goes by He/Them. Tried to work with some Bisexual colors too but hated all the clothes I was testing out. Long wigs on Ixis looks AWFUL THERE I SAID IT!
Tumblr media
Tumblr media
Not much else to say here, Everal is a LESBIAN!! <3 And there’s nothing TNT can do about it~
She may live life on the fast lane, but she considers sunflowers to be her favorite flower to stop and smell in life.
Tumblr media
And finally, we have Vanie!  I always imagined her as an older pet, despite being one of my more recent pets after my original uni was hacked and than pounded... 。:゚(;´∩`;)゚: So I’ve been a little cautious even though it’s been 4 years since that happened.  I would be pretty miffed regardless but that was the pet I used my first fountain dip on..
I had a hard time deciding if Vanie would be queer or those like, supportive mom’s wearing those really cute shirts that give free hugs to kids in need.  But she’s not going to sit on the sidelines and not just join the parade!  She’s wearing her old uh “dancer” outfit and ABSOLUTELY was not a stripper... *winks at neotag* She’s polysexual and trans. :3c
BONUS: questioning Ronyhe cause he’s still just a pup!  But he loves his gay family, and just needs time to figure himself out when he’s old enough to really think for himself, and not just focused on when dora the explorer is on.  He loves rainbows the most! 
Tumblr media
Edit: I’ll most likely make a part 2 cause there are still some pets I’ve ran out of ideas for headcanons/or forgot to include, so keep an eye out since as long as I’m vague enough about my account, I can talk about my pets characters all day! 
2 notes · View notes
saintofpride201 · 6 days ago
Text
Dad has been in the fucking kitchen singing and humming for 2-3 hours straight since 5AM... He has NOT shut up in that time span and keeps humming the same verse over and over.
I don't know why, but every time he hums, sings, or whistles, it sets off something in me that makes me fuckin angry. Especially when he's been in the kitchen ALL MORNING singing and not doing much else but standing at the sink. I get so damn tired of it and can't get any sleep because of it.
2 notes · View notes
goofo · a month ago
Text
oh my god i was about to bring up tea on a band but i realized none of you know who anyone involved in the situation is except for a/cacia b/rinley EDIT: if y’all are curious i put it in the tags lmao
#basically she was trying to start a band so they had her befriend another band in the label while they were working on putting her band#together so that their fans would listen to their band but the funny part is is that the original band was an industry plant#anyway they had her date one of the band members but she was 15/16 at the time and they were having her date a guy who was publicly 19#but me and the girls who were y’know ‘in’ as they say#we knew that he was actually 25 but we ignored it because we were also 15#and thought it was cool that we were being paid attention to by older guys#but here’s the kicker that guy was dating a girl who is sweet i love her still she’s a great person#so he’d been dating the same girl since high school and we all knew her but their label wouldn’t let him post about her#because that would one give away his real age and two be bad for their reputation apparently#anyway i was just thinking about this because that girl and him are actually married now and i’m rewatching house and just happened to have#watched the episode she was in because she was one of the patients on house once lmaooo#oh also they’re married now#crazy times#the random shit i know#also another member of that band is a major music producer who pretended to be 16 in the height of this band’s success but me and the girls#knew his real name obviously so we were able to do a shit ton of research on him because of that and it turned out he was like 30 at thetime#like i said crazy times
2 notes · View notes
steveyockey · a month ago
this is late to the jarpad broke in 3 diskhorse, but like lol, i have had full blown mental breakdowns on the job and then been immediately expected to get up and do my job like normal again for min wage, and had literally had no other choice except to just go with it. and like. fuck jarpad he could have sucked it up and just done his job.
there is really a potential minefield here that I’m just gonna step over and say neither jared nor jensen would survive minimum wage customer service gigs
19 notes · View notes
lexapro-lesbian · a month ago
Text
Tumblr media
um WHAT 😀
#so i talked to isabel about how i first started questioning whether i was gay. i had developed a crush on my middle school teacher#it took me about four months to realize that it was even a crush and i couldn’t figure out why i wanted her to like me so badly#basically i performed super well in her class and was the top student and she gave me gifts#she also lived/still lives in my neighborhood and because she was a co director for the musical production that i was in she would offer#to drive me home. but when we got to the intersection right by my house i remember her asking if i wanted to come pick up her kids with her#making the drive an extra 40 minutes longer when my house was literally a minute away#this happened a lot where we would just spend all this extra time together#she would also make semi innappropriate comments toward me which i ate right up bc i had a crush#i also remember when she invited me to swim at her house and i wore a bikini and she stared and smirked at me the entire time which again#i was seriously crushing so i loved the attention. i also think about how she took photos of me in my bikini which now i realize is#definitely not appropriate. she’d also wink at me all the time or talk about how much i loved her and i definitely think she could tell i#had a crush bc i’m pretty sure i made it obvious whether i thought i was being discreet or not. just all the times where she invited me to#her house which i’m pretty sure is not appropriate for a teacher to do?? idk i genuinely can’t tell#then there’s the whole note. at the end of the semester i found a note in my locker which said i love you.#this was RIGHT AFTER my other teacher had been caught having a relationship with a student. that same day i found the note she had asked me#what my thoughts were on the situation. i asked several people who i thought the note could be from if it was them and they all said no. it#was also put in there during a period where she didn’t have class but everyone else did so like how did someone else put that in there. i#still don’t know who put that there and i’m pretty sure someone would have fessed up bc what’s the point in doing that and then lying about#it. also literally asking me how i felt about the situation with the other teacher right after?? like why would you ask me that. and smirk#while asking that??? it’s just so weird.#okay wait i remember i gave her a FUCKING valentine and she said she knew it was from me.... which means she definitely knew..... NO OMG.#she definitely fucking knew.#she also found and followed me on twitter#and i remember my friend saying how weird that was at the time that she had literally searched up my name#she also told me how mature i was for my age all the time#god i wish my memory wasn’t shit bc there were so many other weird things that i know happened that i can’t even remember rn#she would also drive by my house a lot even though she lived at the front of the neighborhood and i lived in a culdesac#okay i also remember the summer between seventh and eighth grade i didn’t go to her house after she asked several times bc i was low key#scared of her too and she refused to talk to me and acted kinda mean to me for a whole month when i came back to school despite being super#friendly the whole year before and she even pointed out how i didn’t come to her house
2 notes · View notes
nct99 · 2 months ago
Text
the dreams i had tonight y’all 🥴 read the tags to find out!
#i was in this meeting w a team of designers and event planners planning victim’s concert visuals right#victon’s * omg#like the meeting was in the concert arena. victon was standing around really just goofing off and i was about to leave before byung was like#‘wait can i ask you smth?’ and i’m like ‘yeah sure!’ and he comes up to me and puts my hand on top of his and is like#‘do you think your fingers are thinner than mine or the same size?’#and at this point i am Flustered . but he keeps them there then presses himself right up behind me and is like#‘i have another way we can check’. and he leads me off to this empty corner and sets me on his lap facing away from him and yall 😳#he has me start grinding against his lap and his fingers are touching me through my panties and he’s breathing on my neck and whimpering💔#and i’m like ‘byungchan anyone could see us rn do you have a room we can go to?’#and he’s like ‘tell me you don’t wanna fuck right here 🤨’#SCREAM#we didn’t end up fucking right there but pls it was the most realistic wet dream I have had in so long#like i could just feel his breath on my neck and how his hair was a little damp as i was pulling on it#BYUNGCHAN of all people !!!!!!!!!!!!! ugh he’s so 🥴🥴#and i also had a dream a little bit before this one w dream working in the cafe i work in bc i watched their video LMAO#but that one was wholesome . and another dream where i was in. this class w renjun and he asked if he could paint my nails for me#because i was complaining about wearing a wrist brace and not being able to and jaemin was like ‘ohh making big moves already renjun?’#and chenle was like ‘might as well tell her you love her while you’re there’ LMAO#and like idk we were running through a hallway to get to the next class but it had rained and so the floor was slippery and he fell 😭#and when i picked him up I dusted off his shirt and he was blushing so hard and i told him he could wear one of mine when we got to my house#aw cute and shy and blushy renjun at my fingertips when 💔💔#anyway a very eventful night of sleep i guess !! that byungchan dream though.... i’m still pulsing 😩#nae talks
4 notes · View notes
telemarcs · 2 months ago
Text
.
#It's been on my mind lately but i really miss having a best friend#I mean my old best friend had periods where she called other people her best friend too but they went away#So it was always us two from i was 9 months and she was 2 weeks old until we were 19 and 20#It just hurts so much getting ditched like i did that all those years mattered nothing as soon as she found a guy#But honestly it went on for years before that as well she getting picked up by this dude she was messing around with while i had to walk#Home alone from the cinema and this one time he asked when is maria leaving and she asked the same and i was all??? And she said we're not#Doing anything just chilling in her room talking#Well do you know how much i miss sitting in a friend's room talking about everything and nothing#So i left her when she said that i pretty much stormed out the room and her mother asked me something while i tried to hold back tears#Then i quickly walked back home because our houses are close and i nearly got hit by a car that didn't stop for me when i crossed the road#And he drove so fast and i was just a meter away from getting hit#Idk there was just so many moments we sat and talked by the sea at whatever time of day that i miss or just going to the movies#She ofc hurt me a lot through our friendship too but we got through it#Now the message she sent saying it doesn't take much energy to answer a text comes up in my head and tf you know about that#I just feel do damn lonely on this island and i wanna get away so bad#These past few days it's just hard to breathe and i sleep to avoid being awake#And mom is getting the covid vaccine soon not the astra one but another but still I'm so freaking nervous#I love my friends here to the ends of the universe and back 💕#I just wish i was closer to you or i had some friends here idk
4 notes · View notes
safetycarz · 2 months ago
Text
.
#today's debate in my house:#should we skip the really cool cricket match we booked tickets for like 2 years ago to go to the british gp#or should we not go to the british gp and stay with the cricket match#I AM SO MAD RN WHY DO THEY HAVE TO BE ON THE SAME DAY FUCKS SAKE#if they were on different days we would DEFINITELY go to both of them#but it's like. ugghghhhhgghh#me and my dad want to skip the cricket match but my mum and my brother want to stay with the cricket match#my mum doesn't even care about f1#my brother does but he cares more about cricket than f1#i mean firstly the cricket match is in LEEDS which is like a good few hours driver away from here#while silverstone is like. half an hour to an hours drive away#silverstone tickets are pretty cheap rn because we still don't know if fans will be allowed to go to stuff in england at that point yet#but we had tickets for the same cricket match last year but it got cancelled#and so i don't think we have to pay any extra to go to the one this year#and it's like. i love cricket and it's an international t20 match which is really cool#because not only will it be pretty short but it's an INTERNATIONAL. and my beloved pakistan are playing. and just#VERY COOL I LOVE#but i also love f1#and i've never been to an f1 race before but i went to a cricket match in 2019 (it was fucking amazing)#and so i've already experienced that#and it's just. i wanna go to both of them but i cant and idk what to do#because it's me and my dad vs my mum and brother#and my mum usually gets her way#ughhhhhhhgghh#i just. idk
7 notes · View notes
thebuttsmcgee · 2 months ago
Text
Tumblr media
#anyways hiya yall!#the butts chronicles#honestly today wasnt that great but hey. hey~#hm. oh yea thats what I was gunna rant about. so I really do love how Crash 4 looks!#the style brings the whole series to a zany but not too wild take while looking cartoony in a eye pleasing way#but I have a certain gripe with Crash's design in particular.#I get that the N Sane trilogy had that weird (but imo cool) realistic look but they had the right idea with keeping his#skin mouth. like that area around his mouth is just peachy skin and with the one pupil thats slightly bigger than the other.#like I love when designs use old cartoon elements and the mouth piece thats just skin but in a uncreepy way is a favorite.#like Sonic! or mitchell mouse. or Banjo! kinda like Bugs and Conker but they have fur on their mouth places. tho its still differentiated.#also there were little nuances with Fake Crash's design that are just like. gone in 4. his ears were droopy and his eyes were the same#but were creepy! he also hunched a little. and sometimes his fur was just a little shade darker.#but oh well. cant win em all. at least mostly everyone else looks great! especially Cortex like man he looks so much better.#not to shit on N Sane Trilogy but yea he looks a whole lot better.#anyways again. I drank milky and ate goldfish today. hrm. honestly probly shoulda ate more.#also was thinking about my honest faith in humanity and how so much of it selfish and while it's important to balance out selflessness with#selfishness it's even more important to realize that sometimes that selfishness can literally cause the suffering of others.#Its been so noticeable due to the pandemic. I still feel the weight of everything crashing down if it kills one of us. I feel the unease.#The reality that if one of them dies then thats it. If I die then I'll at least want them to be okay and they should be. Only if its me.#If one of them died then honestly bad things will happen. My mother could die we could then lose the house#A lot of bad things basically. but enough about that last night I saw the funniest fuckin meme#it was megatron related lmao. but yea hope yall had a great day tho!!!
0 notes
transtemic · 3 months ago
Text
god why did a good evening just have to have such a shitty end
#i went grocery shopping and picked out ingredients to make pizza bc we had premade dough from the last grocery run#and i liked what i picked out and made the pizza w my brother while listening to music together#and it turned out rlly tasty and was absolutely loaded w toppings and we had passion fruit juice w it#and then i decided to open up the little package we got today and it turned out it was our new playing cards#and so i was like its getting late but lets just play one round of this game we play a lot#a game i introduced into our house btw that i learned from a friend. so it stands to logic that i know the rules the best right#even if we've played it a bunch theres always a big enough pause between game night that we gotta rehash the rules#and my dad got rlly aggravated bc he was ahead but couldnt trade in this one card. bc those are the rules#not only the rules but a central aspect of the game#and he ended up w a lot of cards and i ended up winning#and i traded in a card differently from how he wanted to and he was like well you could use the same argument but like. its not how it works#so the mood soured pretty quickly after that#at one point he had like a laughing fit over it so i thought he was just joking around and being playfully childish like he often is#but he was just being so stubborn and the rules have always been this way#so i was like thats how its always been idk why youre being like this today#to which he replied oh why /i'm/ being like this?? yknow implying we were the ones being unreasonable#and thats when i got upset bc like. im enforcing the same rule we've always had#and now im second guessing if the rules are really like that and feeling rlly bad abt getting upset#but its just not how i remember playing#and like. thats exactly what im talking about. how do evenings that start off so well go to shit so quickly#well i know the answer to the way im reacting to his reaction is the trauma. but also like. why did he make such a big deal out of it yknow#and like sure i couldve said something nicer or just stayed quiet but like. hhhhhhhhhhh#god and its scary just how shitty im feeling rn. and wed been having a really good run without any family tension as well.#its scary just how bad of a mental state i can spiral into after even just a hint of my dad being upset at me for any reason at all.#i fucking hate that i have so much trauma related to him. fucking hell i wish i could jusy move on from it.#like i know now that him beating me up wasnt my fault but i can fall back into those old thought patterns in a second#i just rlly cant deal with it sometimes. as much as hes changed n shit.#ícaro rants#abuse mention tw
3 notes · View notes
plsdontsliceme · 3 months ago
Text
.......
#hi talking in the tags again don’t mind me#anyway i talk to my mom on the phone every day right? (she lives halfway across the country fyi)#and i love my mom but she has a tendency to have a whole ass conversation with me and then be like#‘oh btw *insert shitty that that happened*’#like just tell me the bad news and get it over with jesus#anyway that being said#i talked to her yesterday and we were talking for a short while#then she asked me how my day was i said it was good#I asked her the same and she said not good so i knew something was up#and she proceeded to tell me that my grandma passed away friday night 😔#i was sad but she had been dealing with dementia for the past few years#so mom said basically it’s like she died a few years ago cause she didn’t know who or where she was anymore#it’s still sad though#she was the last living grandparent i had#i hadn’t seen her for...15 years almost not since i moved to georgia#but we used to go to her house every other weekend (she lived like 45 min from my parents’ house)#so i spent the most time with her#and she always supported me rambling on to her about whatever i was obsessed with at the moment lol#she was so patient with me and just wanted me to be happy#i think she wanted better for her grandchildren than her children had#my grandpa was abusive to the kids (maybe to her idk it’s not like i’d ask my mom that)#so i feel like deep down she saw her grandkids as a second chance#anyway i loved her a lot and i’m sad today#though i am thankful she’s not in pain anymore#and now my mom doesn’t have to worry about her every day#i haven’t really cried about it yet because we saw it coming really?#but i was thinking last night how my mom doesn’t have any parents anymore and that got me kinda choked up#anyway so excuse me if i set up a long ass queue cause i need some escape from thinking about all this#if you read all this ty and i love you ❤️❤️❤️#shut up katie
2 notes · View notes
holylacydoll · 3 months ago
Text
and you know, it's quite strange
#when my memories of traumatic events were gone#i didnt even know i was missing them#like people often say they dont remember what happened to them and they know the memories are gone#but one day i was just sitting and thinking of my older step cousin and then my brain was like#hey u remember that he exploited the fact u looked up to him as a cool older cousin to sexually assault you right?#and i. like. we were really poor for a while and lived with my ab*sers family. my grandma and his sister and all her kids.#i was in elementary school. i only lived there for 1st & part of 2nd grade. but there was a big forest behind the house that all us kids#loved to play in. we'd eat huckleberries & we also got the adults to help built a pretty awesome fort. but then my older cousin basically#took over it & he & his friends who were twins always hung out in it#& there was like a secret club they had going on & me & my younger cousin always wanted to hang out with them#but they excluded us and so we were really desperate for their attention & to hang with the cool older kids. like once they made us walk#through this like really thick muddy swamp & my little cousin & i were so short we couldn't get through easily.#like i was 2nd grade max & she was in kindergarten. so ofc the taller kids could get through fine & it was like a club initiation. but i#couldn't do it & so i cried & my ab*ser got mad at them for not letting us play with them. so basically they were forced to let us hang out#& everyone in the club had a postition & my cousin was the leader obviously. we would have jobs like clean the fort or go pick huckleberries#or look out for animals bc we pretended there was bears in the woods. usually all we found was deer or a rabbit.#it was rlly fun honestly to explore the woods like that. i miss it a lot. i miss the trees in the pnw. but of course in order to be in the#club my cousin would like pull me apart from the group sometimes to talk or to go down to the little stream or wherever. and then he would#like at first it was just looking down my pants but after time it became putting his hands down my jeans & having me do the same to him#this was 1st grade & it might be what started my fascination w/ s*x at a young age. that or it started in kindergarten?? diff story.#at the time it felt weird but good & like i didn't understand anything but for some reason i knew wasn't allowed to tell anyone bc it was#something i shouldn't be doing. and maybe you could say it was just two kids being curious together but he was in at least 7th grade at the#time. like it's one thing to experiment when ur young w/someone your own age but its another thing to do it to your younger cousin. idk.#but after this i just sort of became obsessed w/ the feeling. like b4 i got my own computer i literally used to google sex on yt & watch it#in the living room with my family just w/ the computer faced away from everyone else. i didn't do anything else just watched it.#when i got my own tablet my ab*ser monitored all my online activity. i think that's when it went from fatherly love to being a f*ckin p*do.#like omg. that tablet i got for xmas rlly ruined my life. i did so much w/ older creeps i didn't even know i was a victim until years later.#but worst of all my stepf*ther used it against me & said he'd tell my mom what i did. it was like he was always trying to start a fight.#he really enjoyed arguing with us and then making js apologize.
1 note · View note