Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#send help
bushelofmuses14 minutes ago
Text
//Idr when I saved this to my phone and I have know idea where tf it came from but I'm overtired and can't stop laughing
Tumblr media
0 notes
lilhawkeye315 minutes ago
Text
...did I just see a tiktok about Princess Tiana and Jack Sparrow at Disney World and am I now contemplating writing a literal fic about them? maybe, what鈥檚 it to you 馃槫
2 notesView notes
dw-writes48 minutes ago
Text
is this void building in the middle of my chest creeping mania, exhaustion, anxiety, or all three?
pay rent you freeloaders
3 notesView notes
dianadethemyscira51 minutes ago
Text
The amount of hatred, threats and general antisemism I鈥檝e seen directed at Israelis and/or Jewish people in the past few days is absolutely horrifying and unbelievable. You can and should criticise the ongoing situation in Gaza and more generally in Palestine, but I promise you, you can absolutely do so without spewing disgusting antisemitism on these people鈥檚 personal accounts. You鈥檙e not helping anyone, you鈥檙e making things worse and showing your true colors.
20 notesView notes
wir-haben-brandt52 minutes ago
Text
Ich habe immer noch keinen Plan, wie man sowas hier anf盲ngt, aber ich m枚chte meine Freunde weniger mit Julian nerven und deshalb starte ich mal nen Blog :)
Seit ungef盲hr einem halben Jahr bin ich (leider) unsterblich verliebt und momentan passiert echt so viel um ihn rum, das kann ich nicht mehr allein verarbeiten... Mal sehen 馃槉
Ich stehe btw gerade nach einer absolut beschissenen Klausur am Bahnhof und warte auf meinen Zug... Bitte unterhaltet mich 馃槶
1 noteView note
joosgf56 minutes ago
Text
He's ................ he's 馃槓馃槓馃槓馃槓馃槓馃槓馃槓馃槓 he's kneeling on the table ahahahahhhhhhhhhhhh
Tumblr media
5 notesView notes
manatsuwuan hour ago
Text
okay so i know i am WAY too late with this but anyway
few days ago after I realised I didn鈥檛 have enough clones in my veins cause one tiny episode of The Bad Batch once a week is just a pure joke for someone who adores clone bois as much as I do (and i know you鈥檙e struggling with the same dont lie to me) I decided to take a look at Republic Commando book series which my bff has recommended me like a thousands times before (she was right as always)
and oh my god this series has been just the purest 鉁╟ h e f k i s s鉁╯o far
like, little did I know I鈥檇 catch a crush on EVERY. SINGLE. MAN in this book like damn Omega Squad can you stop being so cool? Atin Darman Niner Fi? like umm please stop id appreciate it???
seriously i just cant handle this shit i need an ambulance lmao
but anyway the series is super cool and im looking forward to reading the next books as well 馃挄
0 notes
goldengirlschildhoodan hour ago
Text
i know you all are dying for an update on my prospectus that i havent touched in 2 weeks
it is now 11 pages single spaced
2 notesView notes
jiirensan hour ago
Text
Shit I've said to my cat today: ...Oh my god you just killed Frieza.
1 noteView note
shadowhuntingdemigodan hour ago
Text
What is the best book where I can read the correct version of the story of King Arthur, Excalibur and Merlin???
0 notes
catgirltoshan hour ago
happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday happy bday
THANK U BESTIE <3333333333333333333
2 notesView notes
thewhizzyheadan hour ago
Text
hi bitches my bubbline phase is coming back and it's all because of that damn monster song from that adventure time bubbline special on hbo max and now i wanna learn how to play the ukulele just to play that song aaa send help
4 notesView notes
anderperryenthusiast2 hours ago
Text
i have a fucking sinus infection, and i take 3 finals today
9 notesView notes
infamist2 hours ago
Text
Tumblr media
Cashapp Me : WinterxSoldier92
All Donations Accepted! Please And Thank You! Any Kind Of Help Is Very Much Appreciated! God Bless!
2 notesView notes
beanonthebed3 hours ago
Text
I want to draw transformers from other continuities but in the TFA style cuz it's easier to draw but that feels outta pocket.
1 noteView note
patroclusdefencesquad4 hours ago
Text
every time I watch spartacus I am amazed at how high quality the CGI is. truly, I have never seen anything like it.
13 notesView notes
raksh-writes4 hours ago
Text
Alriiight, my promotor kinda shredded the last chap of my thesis I send him like a week ago xD But thats good, actually, I wasnt in any way pleased or satisfied with it, I knew there was many, many problems to fix, so now I know what, why and how to fix it, at least mostly. Good thing I finished that last one yesterday - Im gonna tweak and edit it before sending today and then get right into rewriting this one.
Stress and the pressure of time running out is getting to me, but as long as my wrists and fingers dont give out, I should be able to manage. Hopefully. Rewrites will always be easier when I have the bulk of it done already, so here's hope for getting it done on time. Im gonna talk everything through on thursday, but Im gonna try and rewrite as much as I can before to not waste time.
6 notesView notes
xchloecarstairsx4 hours ago
Text
The fact that I鈥檓 in school for no reason but I鈥檓 not allowed to go home so I鈥檓 just sitting in the library 馃槶馃槶馃槶
3 notesView notes