Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#i’m gone
Link
Tumblr media
Chapters: 1/? Rating: Teen And Up Audiences Words: 2,024 (as of the prologue) Summary:
project incubus were among the first to be brought into blackwing, eventually nicknaming themselves the rowdy three. years later, blackwing finds another anomalous entity with the same abilities, and adds him to project incubus, turning three into four. (they weren't gonna change their name though.)
Tumblr media
2 notes · View notes
earthbound64s · 6 hours ago
Text
also after taking a break from the rpc and moving me and my best friend’s rp threads to a discord server a couple weeks back, i am so much happier. fuck the rpc bro i hate that place BHJSD
1 note · View note
kelpiemomma · 6 hours ago
Text
lbr if Fen & Miao didn’t live with their dad, he’d have been dead long ago. They could’ve gone with their mother, but even at their young age they knew she’d be fine. It was her who would have to come back to their dad, because he wouldn’t go to their mom. Even though he did a shitty job of taking care of them, I wonder how long he tried (and actually tried before becoming an alocholic) before Shi Fen started taking over Taking Care of Miao duties. That time Miao was sick, when they were kids, Fen had to call and let their dad know she was sick- he was out working, not drinking at that point. How long before their father gave up trying to take care of them and let them take care of themselves? Clearly he still thinks of himself as their dad even if he’s not doing a good job at providing a good home life for them. Dude’s just constantly out of it and in over his head.
I have Thoughts about their dad, their family relationship, and how the fuck the three of them work together.
0 notes
devilsxinthedetails · 8 hours ago
Text
Tumblr media
so bf went to portland to eskate with a new friend didn’t text me for like 4 hours. and i’m pretty sure he forgot all about getting me voodoo donuts.
w o o t.
1 note · View note
sapphic-scientist · 9 hours ago
Text
Okay! Okay besties we’re getting close!! I heard the rain and felt the velvet at the same time this attempt and I swear to god I felt longer hair and smelled lavender.
Alsjfhsk okay progress! I’ve pretty much nailed getting to the void state, like that routines down pat. Now it’s just planning for touching down. I’m going to solidify the senses I’m using for the panic attack method and come up with a string of affirmations. So it’ll go panic attack method, affirmations, repeat.
2 notes · View notes
windyqs · 10 hours ago
Text
.
#I’m in the worse spot rn#I’m not a tiny pebble anymore or 3 followers but I’m still a pebble I won’t have people to back me up so i feel I just got a big ass#target on my back#yeah I’m jealous some people don’t realize how lucky they are when they get harassed they have a whole slew of followers to be like please#take care of yourself#you can mute and block but someone on some site will come out#personal#it’s like once it starts it never stops#you are on the internet so you are opening yourself up to criticism being called gross for liking Gonkillu is not constructive nor is just#flat out shitting on my interprataion#I can’t even bring myself to cry#even if it’s not me I gotta see smth of us as a collective whole who like Gonkillu so it’s like no matter where I go#there’s always smth#and the worse part is I can say really you think a human being deserves to die over liking a certain ver of a ship and people would say yeah#yeah you are scum and disgusting do it#I somtimes try and think I’ll be loved once I’m dead but i can’t even really take solace in that#won’t happen I’ve been gone for weeks and nothings happened so it proves that nothing would happen if I did or people would be popping their#champagne bottles#this fandom is really shit#supposedly so great and kind I’ve been backstabbed and told to die more times in my 8 months of this fandom than my entire life#including hs which#a nightmare but this is pre much the same#big main group of supposed lovely people and if you don’t belong in their group hah#you can kill me but you can’t take my Gonkillu I’ll hold onto it with my cold dead hands#you tired of these boy howdy me too!#maybe someday if I’m gonna be ignored lest let me be ignored#ask to tag#no suicide this time cuz I’m fine or apathetic#just done
0 notes