Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#dmc5
junmistral16 minutes ago
Text
NeroV Sims4 nsfw pictures馃敟馃敒鈿狅笍
I post 12pics on my poipiku. I lost my Sims4 account so I鈥檓 gonna post nsfw NeroV pics on here only for my Twitter followers.
Tumblr media
0 notes
shinfuransan38 minutes ago
Text
I forgot how borderline tricky is that Kuretake calligraphy ink pen....like it looks dry...but it's not and smudges like a mofo.
Ugh. 馃槶馃槶馃槶馃槶
Tumblr media
20 notesView notes
alackeneshadow11 hours ago
Text
I finally finished it, yeah. So what do we do with this power now?
Tumblr media
Tumblr media
0 notes
alackeneshadow19 hours ago
Text
"To see one's justice through, a man must fight for it. Even if the one who stands before him is his kin. The brothers of blood disagree on the very reason of their existence. They must fight."
Tumblr media
17 notesView notes
mishmishbean22 hours ago
Text
Hot take: Final Fantasy Origins edition
Tumblr media
Tumblr media
Bonus for Final Fantasy XVI:
Tumblr media
Though I will say, I like the protag's design in FFXVI more than Origins... now why is SE making Final Fantasy all hack and slash now?? I love it but like confusion???
2 notesView notes
incorrectnerov-quotes22 hours ago
Conversation
Nero: *takes a deep breath*
Nero: I lo-
Dante: Yes, you love V, we know, you love V so much, they鈥檙e the light of your life, you love him so much, you just love V, we KNOW , you love V you fucking love V ok we know, we get it, YOU LOVE V. WE GET IT.
10 notesView notes
hey!! sorry for the stupid question but i only just got back to playing dmc: is it me or is nero like capable of devil triggering whatever parts of his body he wants? like he leaves his wing arm things out, theres that taunt with his eyes, the whole thing with his arm...
Nah ur fine lol questions like these are never dumb. (:
And honestly he might be? The wings may be because they鈥檙e spectral, and not like the physical wings D&V have. Vergil can do summoned swords and call his doppelg盲nger while he鈥檚 in human form, and they鈥檙e parent/child, so maybe Nero鈥檚 wings are summoned in the same manner? They look like they鈥檙e made of the same... stuff lol 鈥 same energy or whatever. That鈥檚 just an educated guess on my part, though.
I鈥檓 guessing the arm specifically can disappear/reappear because of his history with injuring that arm and having it partially trigger, only to have it ripped off entirely. Since the arm just seems to disappear when he needs it to/at his will, I鈥檓 guessing he can just turn it on/off just like the wings. So, you might be on to something lol. D&V have wild regen abilities to boot (Dante can walk off point blank headshots, among other things), so I鈥檓 guessing that Nero inherited some of that, too.
I don鈥檛 think Nero鈥檚 bloody palace taunt is really canon, though, so I can鈥檛 really comment there. His eyes just kind of glow in that taunt, but still look human. His DT eyes are cat-slitted:
Tumblr media
Also potentially worth noting is when he gets his rez from Yamato in DMC4, his eyes do this number:
Tumblr media
(Dunno how that fits in either, exactly, I just think it鈥檚 interesting lol.)
14 notesView notes
incorrectnerov-quotesa day ago
Conversation
Nero: If you two know eachother, why did the witch try to kill you?
Dante: That's just the witch's way of showing his love for me.
Nero:..
Dante: Ya see, kid, His actions may speak a different tone, hiding underneath that is a deep unshakeable desire for m-*Gets attacked by Shadow*
13 notesView notes
takirasua day ago
Text
hella sad to not see a Devil May Cry 6 announcment, yet at the same time DMC5 took 11 years and 4 years of development even if they鈥檙e working on it and giving DMC the treatmen it deserved it would drop earlierst in 2023
5 notesView notes
actual-haisea day ago
Photo
Tumblr media
Over the last months I finally played the entire DMC series, some REALLY great games in there (especially 3 and 5) so I had to do some fanart for once. Griffon best chicken
7 notesView notes
triclitcha day ago
Text
It's hard to imagine. How Nero would be if Vergil was around.
Like Nero acting like Dante . Yes .
Nero acting like Vergil . . . The world can only take so much imbalance.
5 notesView notes
incorrectnerov-quotesa day ago
Conversation
Nero: I was going to suggest we do Marilyn Monroe and JFK roleplay, but I鈥檇 get way too into it.
V: What- how?
Nero: You鈥檇 be like 鈥渃ome to bed 鈥 Mr. President鈥 and I鈥檇 be like, 鈥淚 need to increase the amount of American military advisors in South Vietnam by a factor of 18.鈥
10 notesView notes
g0th3ca day ago
Text
Lazy sketch of Nero. Been struggling to draw lately, not super proud with this one (well am I ever hhh) but I gotta remind myself it's just a quick sketch
Tumblr media
57 notesView notes